Konrad Cywka
Powrócił ponad 20 lat temu do Polski z Niemiec, by podjąć się pracy w roli trenera językowego (native speakera języka niemieckiego).
Laureat wielu nagród międzynarodowych m.in. Primus Inter Pares, Najlepszy Nauczyciel, Orły Kształcenia i wielu innych.
Wcześniej współpracował m.in. z Parlamentem Europejskim, będąc koordynatorem projektów europejskich. Obecnie pełni funkcję dyrektora generalnego firmie Remedium Europa.
Współpraca z markami – rola trenera językowego, native speakera
W 1999 powrócił do Polski, by stać się jednym z najlepszych trenerów językowych w Europie. Rozpoczął współpracę z takimi markami jak Shell, BP, Nowa Era, Lufthansa, Heineken, Nowy Styl Group, Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, State Street, IBM, Hitachi, Lufthansa, Gegenbauer, Edisonda, Gegenbauer, Team Technik i wielu innych.
Ma na swoim koncie współpracę z ponad 50 międzynarodowymi firmami i ponad 2000 zadowolonymi kursantami. Ceni sobie rzetelność, prawdę, kreatywność i nieustanną chęć motywowania siebie, swoich kursantów, progresu, a także pasją zarażania podróżami i inspiracjami – tymi najdalszymi z kamykiem zielonym w tle.
Projekt Marylomania
A ponad 20 lat pełni dodatkowo funkcję redaktora naczelnego Strony Twórczości Maryli Rodowicz – www.marylomania.pl. Dzięki temu nawiązał współpracę z wieloma instytucjami kulturalnymi na całym święcie. Także od ponad 20 lat jest korespondentem festiwali muzycznych w Polsce i zagranicą. Jest autorem limitowanej płyty Maryli Rodowicz w języku niemieckim „Traeum Deinen Traum”, zawierającą największe przeboje piosenkarki w języku niemieckim.
Kultura & Biznes
Pasja kultury i nauki biznesu – zaowocowała zbudowaniem firmy Remedium Europa. Remedium – to także tytuł piosenki „Wsiąść do pociągu byle jakiego, do którego Konrad napisał trzecią zwrotkę.
W ostatniej biograficznej książce Maryli Rodowicz „Maryla -królowa jest tylko jedna” znalazł się cały rozdział poświęcony Konradowi, jego przesłaniu, idei – a także firmie Remedium Europa.
Konrad Cywka i Remedium Europa dzisiaj
Konrad nieustannie idzie do przodu, tak ja firma Remedium Europa.
Dlatego dzisiaj główna idea firmy Remedium Europa, łączy w sobie filozofię podróży, poznawania świata, nauki języka, współpracy europejskiej – jako znalezienie złotego środka w komunikacji biznesowej, międzynarodowej i kulturalnej.
A to wszystko z kamykiem zielonym na szczęście w tle…